Στόχος της παρούσας Διπλωματικής Εργασίας αποτελεί η διερεύνηση της εξέλιξης της επιρροής της πανδημίας του κορωνοϊού 19 στη συμπεριφορά οδηγών στην Ελλάδα με ανάλυση πολλαπλών χρονοσειρών. Για τον σκοπό αυτό, συλλέχθηκαν στοιχεία οδηγικής συμπεριφοράς και επιδημιολογικά δεδομένα. Για την ανάλυση των δεδομένων, αναπτύχθηκαν μοντέλα πολλαπλών χρονοσειρών Vector Autogression (VAR) και Structural Vector Autogression (SVAR) για την Ελλάδα, με ζεύγη μεταβλητών, που αφορούν στα χαρακτηριστικά οδήγησης και στην εξέλιξη της πανδημίας. Από την εφαρμογή της μεθοδολογίας, προέκυψαν τρία στατιστικά σημαντικά μοντέλα για την εκτίμηση της συμπεριφοράς των οδηγών, από τα οποία προέκυψε ότι η αύξηση των κρουσμάτων προκαλεί αύξηση της επιθετικής συμπεριφοράς των οδηγών, πιθανώς εξαιτίας της ψυχολογικής πίεσης αλλά και των χαμηλότερων κυκλοφορικών φόρτων στο οδικό δίκτυο. Επιπλέον, εξαιτίας των σημαντικών διαφορών που είχαν τα δύο «κύματα» εξάπλωσης της πανδημίας στην Ελλάδα, οι προβλέψεις είναι αξιόπιστες έως τον Σεπτέμβρη του 2020.