• Αρχική
  • Στρατηγική
  • Διαβούλευση
  • Στατιστικά
  • Νέα

A new road safety culture in Greece with the New Road Traffic Code, June 2025

June 13, 2025

ÓõíÝ÷éóç ôçò óõæÞôçóçò åðß ôçò áñ÷Þò, ôùí Üñèñùí êáé ôïõ óõíüëïõ ôïõ ó÷åäßïõ íüìïõ ôïõ Õðïõñãåßïõ ÁíÜðôõîçò êáé Åðåíäýóåùí «Áíáðôõîéáêüò Íüìïò – ÅëëÜäá Éó÷õñÞ ÁíÜðôõîç». ÅÉÓÇÃÇÔÅÓ: ÌÜîéìïò ÓåíåôÜêçò êáé ×áñÜëáìðïò (×Üñçò) ÌáìïõëÜêçò. Óçìåßùóç: Ç ÄéÜóêåøç ôùí ÐñïÝäñùí áðïöÜóéóå óôç óõíåäñßáóç ôçò 27çò Éáíïõáñßïõ 2022 ôç óõæÞôçóç ôïõ íïìïó÷åäßïõ óå ôñåéò (3) óõíåäñéÜóåéò.

The new Greek Road Traffic Code introducescity-wide 30 km/h speed limit in all urban streets of one or two directions with a single lane per direction, making Greece the second EU country after Spain to implement such a measure. A bold move of the Greek Government towards a new road safety culture, with a brand-new Road Traffic Code  link link video:
  • rationalising and simplifying penalties, linking them to offences' seriousness & magnitude,
  • punishing drivers instead of vehicles, especially recidivists,
  • introducing two-wheelers filtering & advance stopping zones,
  • expanding calm driving with city-wide 30km/h speed limits,
  • and getting ready for wide deployment of cameras and fines digital management.
 
  • Ελληνικά
  • English







Τα περιεχόμενα του παρόντος δικτυακού τόπου αντανακλούν τις απόψεις των συγγραφέων τους. Το Υπουργείο Υποδομών και Μεταφορών και το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο δεν φέρουν καμία ευθύνη για τη χρήση από τρίτους των δεδομένων και περιεχομένων που περιέχονται στον παρόντα δικτυακό τόπο. Όλα τα δεδομένα και περιεχόμενα του παρόντος δικτυακού τόπου μπορούν να χρησιμοποιούνται ελεύθερα, με ευθύνη του χρήστη και τη σωστή αναφορά στις πηγές τους.

© 2021 Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας - Ελλάδα 2021-2030.

  • Greek
  • English