ID | cp328 |
Presentation | |
Tags | στρατηγική οδικής ασφάλειας |
Search
Tags
COVID-19 (13)
ανάλυση ατυχημάτων (110)
αλκοόλ (17)
τεχνητή νοημοσύνη (11)
αυτόματη κυκλοφορία (59)
δεδομένα ευρείας κλίμακας (92)
κουλτούρα (56)
ποδηλάτες (20)
συμπεριφορά οδηγού (256)
απόσπαση προσοχής οδηγού (49)
προσομοιωτής οδήγησης (123)
οικολογική οδήγηση (9)
ηλεκτροκινητικότητα (19)
επιτήρηση (26)
αξιολόγηση επιπτώσεων (65)
πληροφοριακά συστήματα (242)
ευφυή συστήματα (69)
διεθνείς συγκρίσεις (171)
διασταυρώσεις (4)
γεγονότα μεγάλης κλίμακας (11)
εφοδιαστική (45)
μηχανική εκμάθηση (60)
συστήματα μετρό (22)
μοτοσυκλετιστές (63)
αυτοκινητόδρομοι (11)
συνδυασμένες μεταφορές (15)
οδήγηση σε πραγματικές συνθήκες (57)
ηλικιωμένοι οδηγοί (36)
στάθμευση (19)
πεζοί (32)
δημόσιες συγκοινωνίες (15)
σχεδιασμός οδού (17)
οδικός εξοπλισμός (11)
οδική υποδομή (176)
έλεγχος οδικής ασφάλειας (17)
μέτρα οδικής ασφάλειας (211)
στρατηγική οδικής ασφάλειας (177)
έξυπνες πόλεις (32)
ταχύτητα (19)
στατιστικά μοντέλα (351)
έρευνες πεδίου (84)
τηλεματική (67)
διαχείριση κυκλοφορίας (152)
προσομοίωση κυκλοφορίας (16)
συγκοινωνιακά δίκτυα (152)
τερματικοί σταθμοί (43)
αστική κινητικότητα (174)
καιρικές συνθήκες (17)
νέοι οδηγοί (17)
νοητική έκπτωση (77)
statistical modelling|big data (1)
όχημα (15)
Archive
Recent Items
- “Overview of the PHOEBE Project: Use cases and methodology” at ECTRI TG Safety Meeting, (Online, 23 February 2024)
- “Εθνικό Στρατηγικό Σχέδιο Οδικής Ασφάλειας 2021-2030” στο Συνέδριο Όραμα Μηδενικά Τροχαία Ατυχήματα – Είναι εφικτό και πώς που οργανώθηκε απο τον Σύλλογο Ιδιοκτητών Ιδιωτικής Χρήσης Οχημάτων (Αθήνα, 21 Φεβρουαρίου 2024)
- “The future of Mobility Automation in Europe” at the Moving forward together Conference: what’s next for EU mobility & transport organised by European Commission – DG Move (Brussels, 21 February 2024)
- “Απολογισμός 2023” στην Κοπή Πίτας του Τομέα Μεταφορών και Συγκοινωνιακής Υποδομής, Σχολή Πολιτικών Μηχανικών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου (ΕΜΠ) (Αθήνα, 5 Φεβρουαρίου 2024)
- “Interactions between road environment and driver state for the identification of safety critical conditions” at the Transportation Research Board (TRB) 103rd Annual Meeting (Washington, D.C., 7 -13 January 2024)